Tillbaka?

januari 11, 2008 at 3:07 e m (Daily junk)

hotasss.jpg

I dont think so… Under hmm..minst sagt konstiga omständigheter har situationen utvecklat sig så att viss mailkommunikation har ägt rum mellan yours truly Hotness och den gamla favoriten Le Boxer. På tapeten är just nu ämnet ” Ska vi träffas igen?”. Jag skulle vilja svara no way, never ever, I doubt it, when hell freeezes over osv. Och jag svarade honom på den frågan:

I would be happy to see u if it wasnt for all the fuckery u be up to. (Läs, om du inte hade ljugit för mig hela tiden och inte bodde ihop med en annan tjej och ändå fortsatte att träffa mig)

Och fick till svar tillbaka:

so you aint going to c me then? =)
come on….

Oh what an asshole. Satans jävla luderas till snubbe. Och ändå kan jag inte sluta få tvångstankar om vad vi brukade göra och vad mina grannar brukade höra när vi sexade loss. Arghhhh!!!!!!!! Han e grym. Grym som få. Och ingen skam tydligen.

Men ändå har jag tydligen lagt till mig med någon typ av självbevarelsedrift då jag inte längre svarar på hans mail.

Big Up!

3 kommentarer

  1. mini said,

    kvinnas gift = självbevarelsedrift?

    Du e bra!!

    Peace

  2. Blingbling said,

    Shiiit, att du klarar att stå emot. Jag är stolt över dig.

  3. hotness said,

    Ryser lite och sträcker lite på ryggen:-).

Kommentera

