Förberedelser

januari 12, 2008 at 12:49 e m (Daily junk)

eric-prydz-call-on-me.jpg

Håller på att förbereda mig mentalt för att börja köra hårt igen. Iofs inte bara mentalt, kollar in lite gear som jag också kommer behöva. Men varför finns det inga schyssta modeller på arerobicsskor? Det finns typ 4 par att välja på i ALLA sportbutiker och ingen av dem uppfyller mina krav. Vafan händer? Går inte folk på pass längre? Sen är det uselt urval på sportbh. Jag vill ha en stadig pjäs, breda axelband som man knäpper med minst 3 hyskor i bak. Jag vill verkligen hålla lökarna under kontroll när jag tränar. Har någon bra tips, var inte blyga. Dela med er nu.

Hotness måste hitta formen igen. Desperately…

4 kommentarer

  1. bee said,

    Dela med dig av din lilla black book of fantasies på min blogg! Flickdrömmar!

  2. bee said,

    Utan att skoja… det här är fan den bästa bloggen nånsin! Skrattar högt varje gång jag läser ett inlägg! Håller på att arbeta mig igenom alla månader just nu och jag säger bara… FORTSÄTT skriva!

  3. hotness said,

    🙂 Du får mig att rodna och le lite introvert, och det är en jävla bedrift ska du veta. Löv

  4. Anya said,

    kolla på figleaves.co.uk där har de bra behåar av alla dess sorter, man hittar allt i alla storlekar. I sverige köper jag aldrig någon slags behå. Butiker verkar tro att större bröst än c-kupa inte existerar.

Kommentera

