Bizzarro World

januari 13, 2008 at 8:56 f m (Daily junk)

spared.jpg

OK, alla som jag berättat det här för har typ vikt sig av skratt. Hånskratt, medan Hotness bara lider.

Det var så att igår var jag hemma hos mamma och firade hennes födelsedag. Där var även en av hennes bästa kompisar och hennes dotter som har aspberger. Hur själva aspbergern spelade en roll kanske någon kunnig människa kan förstå, jag är själv osäker på om det är en orsak till det som sedan hände. Iaf, hennes dotter ville massera mina axlar lite och som den njutningsnarkoman jag är tackade jag ja. Hon börjar massera och det är superskönt. Efter ca en kvart börjar det iaf bränna. Det börjar bränna rikigt förjävligt och jag säger att jag måste på toa för att undvika mer massage. Slinker in på muggen och ser att jag inte har någon hud kvar på vardera sidan om halsen och över hela nyckelbenen. Det är helt rått och vätskar. Då är det alltså så att medan hon masserat mig har tröjan som jag hade på mig skrapat bort ALL hud och jobbat sig ner mot rått kött.

Jag är kritivit i ansiktet och brjar vibrera för det gör så jävla ont. Jag har alltså en decimeters brännsår på vardera axeln. Efter ha suttit på muggen 10 minuter och försökt att smida en plan för att undvika mer massage går jag ut. Hon ropar :

– Kom så fortsätter vi!

Hotness hjärna går på högvarv. Vad ska jag göra? Vad ska jag säga, och främst HUR I HELVETE SKA JAG LINDRA SMÄRTAN? Jag drar morsan åt sidan och förklarar tyst vad som hänt. Jag drar tröjan åt sidan och morsan börjar hulka och försöker hålla kräkset tillbaka när hon ser mina köttfärsiga axlar. Efter mycket om och men, lyckas jag jag iaf undvika mer massage och lyckas hålla masken kvällen ut medan mina brännsår svider och läcker och jag vill bara kniva mig själv. Jag fick sätta gladpack på axlarna för att ens kunna åka hem med kläder på överkroppen.

Kommer hem och ringer med gråten i halsen till Ol´Dirty Bastard som läser till syrra och undrar vafaan jag ska göra. Får lite råd och sov sedan natten ut sittandes i sängen, eftersom jag inte kan ligga ner med öppna sår som isf skulle klistra fast sig i kudden och jag har faktiskt ingen lust att gå runt i en vecka med en kudde fastklistrad på ryggen. Jag tror folk skulle reagera på det.

Så, det var min lördag. Hur var din?

6 kommentarer

  1. Gunilla said,

    jösses! Gå till Apoteket och köp plattor med ”hudersättning” . Dem bär du tills de lossnar. Dyrt men väl värt pengarna!

  2. hotness said,

    Är det typ som Compeed eller någon ny typ?

  3. Gunilla said,

    Duo Derm tänker jag på- tunna sega skinnliknande plattor. självhäftande.
    Jag vet int vad Compeed är

  4. Natalie said,

    Oj, vad hemskt! Hoppas det blir bättre snart🙂

  5. Blingbling said,

    Men du, vad smärtsamt. Jag vet inte vad jag ska säga. Skrattar gör jag också😀

  6. mini said,

    Sympatiskatt eller alltså skratt med sympati i!! Köp sånna dära skinnplattor så kan du berätta hur de var! Kan nog lugnt säga att min lördag var lugnare (läs. smärtfriare) än din!

Kommentera

