Badgal Jeans

januari 14, 2008 at 4:08 e m (Vill ha)

dauphin.jpg

Jiisus, Shopaholic har ett par skitsnygga jeans i sin webshop. Jag skojar inte när jag vaknar på nätterna och allt jag kan tänka på är ”The Jeans”. Vad som gör dem så sjukt grymma är att på sidorna av dem är det lädersömmar. Det blir fan inte bättre än så. Det är liksom detaljerna som gör det hela. Jag vill bära dem precis som på bilden i kombo med trashig t-shirt och glammiga örhängen. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det här ingen modeblogg. Men ibland hittar jag saker som jag inte kan låta bli att blogga om. De här, mina damer och herrar, är ett utmärkt exempel på en sådan sak.

Kommentera

