Big tings a gwaan Boss!

januari 14, 2008 at 1:39 e m (Daily junk)

amy.jpg

Dagen har gått i smärtans tecken. De satans såren vägrar typ att sluta göra ont. Fick iaf ett tips av lovely Gunilla (trogen Hotness-läsare) att köpa DuoDermplattor vilket jag nyss gjort. Nu slipper jag de där satans skavande kompresserna och det hela gör lite mindre ont. Buck Buck Gunilla!

Igår var Ol´Dirty Bastard i Hotness Mansion och åt middag samt kollade på asskön chickflick. Nu menar inte jag chickflick som Pretty Woman och sånt skit. Det är inte min typ av chickflick. Vi kollade på ”Death Proof”. Så galet bra!

Håller också på att kolla lite på nya produkter att ta in. Alla verkade älska Bamboo så det är väl bara att köra på. Jag har siktat in mig på ett smycke som verkligen knäcker. Skitfint verkligen. Får se hur det går med det hela. Släpps som vanligt isf på bloggen;-).

Peace, Love and Understanding

2 kommentarer

  1. bee said,

    kan du inte ge en sneak peek på det nya smycket??? väldigt nyfiken nämligen! Och sen undrar jag om du har några hoops kvar med text i… du sålde de för ett tag sen…

  2. hotness said,

    Sorry, inga kvar med text i..kanske borde ta in dem igen om jag hittar några med skön text i. Vill inte ha så puttinuttigt som de som finns med typ ”Love”, ” Baby ” utan nåt med lite attityd.
    Hahaha, nä inga sneakpeaks. Andra webshoppar plockar upp det supersnabbt. Vill ju vara liite ensam om det, iaf i en vecka eller så;-).

Kommentera

