Fågel i bröstet

januari 15, 2008 at 8:21 f m (Daily junk)

OK, håller redan på att noja ur. Jag ska till tandläkaren idag och fortsätta med min rotfyllning. Allt jag gör är att sitter här och tittar på klockan som helt plötsligt går skitsnabbt. Klockan tre ska jag vara där. I hate it. Och jag hatar henne. När jag är färdigbehandlad ska jag gå ditt med något typ av tillhygge och mosa sönder henne. Hon är så sjukt otrevlig, konstant stressad och helt jävla iskall. Sist jag var där grät jag när jag låg i stolen för jag var så jävla rädd. Då sa hon att jag skulle samarbeta mer.

Jag hatar det där jävla ludret från helvetet.

1 kommentar

  1. crusty said,

    ..”du måste samarbeta mer”…ha ha ha ha ha ha ha ha ….skönaste kommentaren någonsin!

Kommentera

