The Bag

januari 21, 2008 at 9:15 e m (Daily junk)

Jag behöver verkligen en väska och efter mycket letande har jag hittat två jag kan tänka mig. Jag är sjukt petig så det här är de väskor som tog sig till finalen.

annac.jpg

Foley + Corinna City Tote

marc.jpg

Marc Jacobs Peet Bag

Men fan vet om jag har lust att slänga ut så mycket åengar på en väska…Den första väskan kostar hälften av vad MJ kostar men det är fortfarande för mycket pengar för att jag ska kunna känna mig bekväm. Om jag inte börjar importera rökheroin i mina Bamboo earrings så tror jag det tyvärr är way out of budget. Men hey, man kan väl få låtsas lite? En liten sidnotering är att jag blivit helt hooked på att spela ”Titan Quest”, precis som jag blev med ”Diablo”. Det går liksom inte att sluta. Idag när jag gick i centrum hörde jag en kråka som kraxade och jag stelnade till och kalkylerade snabbt vad jag hade för weapon inventory. Då är det dags att sluta spela ett tag…Tre har en ny dator som mär så suveränt snabb, sjuk grafik och en lovely 19″ skärm. Next to sex är det fan det bästa som hänt. Och sex…då får vi gå ner i källaren och damma av arkiven för att se när det inträffade sist. Ändå har jag lyckats stå emot Boxarens inviter. Jag förtjänar fan en kyskhetsmedalj.

Buck Buck 

3 kommentarer

  1. bee said,

    gillar nummer 2 bättre. tycker den första verkar jobbig att bära på. Jag är också helt sjukt petig när det kommer till väskor. vet inte varför. är fortfarande på jakt efter min absoluta drömväska. när ska den ramla ner från himlen mån tro?

  2. Monica Hansen said,

    Virka en kopia som de har gjort i utställningen här på världskulturmuseet, ‘Take Action’, med virkade Gucciväskor m.m….

  3. hotness said,

    Gud va kul! Du har ingen länk där man kan se dem?

Kommentera

