Ihopvriden av skratt

januari 22, 2008 at 7:33 e m (Daily junk)

Hahhaha laaaaaaaaard have mercy pon miiiiiiiiiiiiiii!! Elin Kling har ju börjat blogga för kanal5, och det är ju kul. Men inte lika kul som budskapet i hennes header:

” Trend är något man följer. Stil är något man har.”

Jag kan lista tusen skäl till varför jag vrider mig av skratt när jag läser detta, men det gör jag inte. Men jag vill gärna tipsa henne om några fler, ifall ordspråken skulle ta slut eller då en ny header ska göras till en ny säsong eller nåt.

” Den som ser Fantomen utan mask dör en fasansfull död. ”

” Fantomen vilar först då fred råder i världen. ”

” Fantomen är hård mot de hårda. ”

Bara att byta ut Fantomen mot Elin och tadaaa!

Imorgon tidigt möte, sen tandläkaren och andra mindre upphetsande ärenden att utföra. Until then lämnar jag er med några visdomsord:

” Det finns nätter då Fantomen lämnar djungeln och går på stadens gator som en vanlig man.”

Adios Flamingo

1 kommentar

  1. bee said,

    tror man att man är viktig så gör man! Och det gör hon!

Kommentera

