Så är det

januari 25, 2008 at 10:04 f m (Daily junk)

watkins61.jpg 

Jag har kommit på anledningen till varför jag gör det mesta för att undvika att gå utanför min dörr just nu. Det tar alldeles för lång tid att försöka skapa något av det raset som brukade vara Hotness. Alldeles för lång tid med fuktkräm, beautyflash och andra cementerande produkter för att spänna till det slappa trumskinn som kallas mitt ansikte. För att sedan toppa det hela med rätt skuggor, färg som ska försöka imitera freshness, ungdom och mascara för att öppna upp gluggarna. Allt för att skrapa bort några år och få den där rätta kombinationen av oskuldfullhet och ett dolt löfte om det bästa sexet du någonsin haft. Det enda som ska cementeras i fortsättningen är min ytterdörr.

Later

Kommentera

