Anna flippin Skipper

januari 28, 2008 at 4:22 e m (Daily junk)

 skipper.jpg

Så, lunch med Mini i Forum, vi sitter och fikar på det italienska stället och tydilgen har ” Du är vad du äter ” någon inspelning där. Jag såg Anna Skipper. Fan, hon är riktigt snygg. I scenen som utspelade sig i Metropolen Nacka var två blonda tjejer som brottades i sumodräkter. Förnedringtv på hög nivå. Vi avslutade vår vistelse med att Mini köper en coffee-to-go och häller ut den över hela disken och bland en massa kaffepåsar.

När jag kom hem väntade ett mail från Boxaren. Igen. Han verkar uppenbarligen inte ha något emot att förnedra sig.

”really would like to meet you. but thats out of the question i guess…………”

Jag överväger att börja svara honom med låttexter. Hmm, frågan är vilken jag ska inleda med och om jag ska referera till låten och artisten i mailet? Tål att tänkas på.

Kanske nästa blir ” Send fi mi army”

Kommentera

