Le Boxer

januari 31, 2008 at 4:47 e m (Daily junk)

Ok, så Boxaren har hållt på och mailat mig en hel del, och jag har svarat på en del av mailen. Fårordigt. För faktum kvarstår. Anledningen till varför jag slutade träffa honom var för att han hade en tjej. Och dessutom bor dem ihop. So I dumped him. Quick. Men nu hör han av sig igen, även fast det finns tydliga indikationer på att han är kvar i samma situation. Så jag borde inte ens svara på hans mail. Men Boxaren är för Hotness som kola är för Linda Rosing. Som gräs för Snoop. Så det är en svår situation jag befinner mig i.

Dessutom försökte jag act like a smartass när jag svarade på hans mail då han frågade om mitt mobilnummer.

Hotness: Whats yours

Och han svarade

Boxaren: 0736-**********. Dvs hans nummer.

Quick comeback. That hits my weak spot.

Ohmigod

He´s wearing me down

Kommentera

