Intensiv kommunikation

februari 2, 2008 at 1:36 e m (Daily junk)

Vi messade fram och tillbaka hela dagen igår, me and Le Boxer. Han var på något SM i boxning för juniorer i Eriksdalshallen. Anyways, varje mess innehöll frågan: Kan vi ses ikväll. Läs: Kan jag komma över ikväll och do the dirty? Men jag stod på mig iaf. Och svarade den 5:e gången han ställde frågan: Om du någon gång vill träffas för att gå en promenad, snacka skit eller lunch så är det helt ok. Men du och jag kommer aldrig återgår till vad vi brukade göra. I´m not the one.

Tystnaden efter det messet var total, och är det fortfarande. Antar att han just can´t be bothered. Känns lite skönt måste jag säga. För jag vet ju vem han är och what he´s about. Walk on by kid, walk on by.

Jag och J-Dough skulle ha träffats idag för att chilla lite, men hennes krismöte med Badness verkar dra ut på tiden. Segt värre.

Kommentera

