Suntag

februari 3, 2008 at 11:27 f m (Daily junk)

watkins8.jpg

Ol´Dirty Bastard var i Hotness Mansion igår och förgyllde kvällen. Som vanligt blev vi sittande framför tvn som hypnotiserade, fast det var bara skit som visades. Hur många gånger kan man se Clueless liksom? Jag är också lätt svettig inför tandläkarbesöket imorgon då jag VET att jag kommer bli tvungen att ta den där jävla bedövningssprutan som jag HATAR! Jag har typ full panik och och håller på att kravla ur stolen varenda gång. Och så gråter jag lite. Dessutom är min tandläkare en otrevlig satans slyna vilket inte gör det hela lättare. Men jag har två hål kvar att fixa, sen kommer jag aldrig se henne igen. För efter det här byter jag tandläkare. Jag har under de sista två åren lagt ut 22.000:- hos henne så man kan ju tycka att hon skulle vara mer rädd om sina kunder.

Idag skulle jag pressat ut mig själv på en promenad, men snöfallet gör att jag har en någorlunda bra ursäkt att skippa det. Gillar inte att gå i snön. Bara halkigt, blött och jobbigt. Så det blir inget av. Jag är inte alls avundsjuk på Mini som är i Havanna, Kuba. Inte alls. Not at all.

Men om man sammanfattar söndagen hittills så är jag om möjligt mer sugen på utbildningen jag sökt till. AHHH, håll tummarna för att jag kommer in. Skulle vara så galet kul, har inte pluggat på evigheter. Sen får jag lite sådär skolpanik som man hade när man var liten och skulle börja ny klass (Japp, har flackat som en galning). Tänk om man blir helt utanför, ingen vill prata med en och man blir helt ensam!! Som att slungas 15 år tillbaka i tiden då axelvaddar var the shit.

Ett litet tips vill jag ge idag också. Jag har hittat min ABSOLUTA favoritblogg! Som knäcker. I LÖV SMETEN!

Pauline

Kommentera

