Hotness=Lazybum

februari 4, 2008 at 9:26 e m (Daily junk)

Varför åh varför kan jag inte få arslet ur vagnen och skriva min ansökan till utbildningen? Jag har suttit med den en timme nu, och den ser totalt patetiskt ut. Men jag vet varför. För jag inte vet vad de vill ha. Vad ska det personliga brevet bestå utav? Förutom en motivering till varför man vill gå utbildningen. Kan man skriva:

Ansökan till ***utbildningen

Jag vill jättegärna gå denna utbildning.

Hälsn

Hotness

Satans luder. Det här bådar illa. Och jag vet att jag måste gå upp med tuppen imorgon för att åka till Uppsala. Direkt när jag kommer till Stockholm måste ansökan lämnas in. Ändå tänker jag stänga ner datorn nu. Jag pallar fan inte. Jag får gå upp typ fem och hoppas på en snilleblixt. Jag är sexuellt uppstoppad. Det är nog därför.

general.jpg

2 kommentarer

  1. Blingbling said,

    Kom igen nu. Gör ett ryck. Klart du fixar fylla i ansökan. Tänk på Crusty som fyllde i helvetesformuläret from hell till sitt nuvarande jobb🙂 Du, nu ger jag dig the evil look här, .. Kom igen. Skriv! Nu!

  2. hotness said,

    Hahah YES MAAM!

Kommentera

