Madness peerr madness I tell u

februari 4, 2008 at 11:52 f m (Daily junk)

 watkins4.jpg

Vaknade 7 imorse och vägrade gå upp. Kunde inte somna om. Allt på grund av tandläkaren. Jag fick tillochmed springa på muggen två gånger för magen la typ av för jag var så nervös. Pressade mig dit iaf, och idag var hon riktigt trevlig. Helt sjuk. På vägen till bussen kom ett mess från Fyah på Tobago. Det värmde så sjukt mycket och jag saknar henne verkligen. Trots all beef som varit mellan oss så bor hon verkligen i mitt hjärta. Always. Hoppas vi kan lösa det på något sätt. Får se vad som händer när hon kommer hem.

Tätt följt av Fyahs mess kom ett från Boxaren. Japp, han som jag trodde inte skulle höra av sig igen. Har messat fram och tillbaka med honom och såklart vill han hänga. Helst hemma hos mig. Bastardo. Jag har iaf gått med på att om han vill träffas kan vi göra det i stan och käka eller nåt i slutet på veckan. Men något häng i Hotness Mansion blir det inte. Fan, vet inte varför jag ska träffa honom överhuvudtaget. It´s like god damn poison. Jag menar om jag inte ska sexa loss med honom, whats the use?

Nä, det här får jag helt enkelt ta och fundera lite på. Vad i helvete jag håller på med vill säga.

One

1 kommentar

  1. Crusty said,

    …vad pysslar du med?? seriöst? du vet ju att boxarn är som crack för dig…don´t go there..

Kommentera

