Vill du vara först?

februari 6, 2008 at 7:56 f m (Daily junk)

Zodiac örhängen är the shit i US. Lika stort som Bamboo, fast Sverige ligger typ 10 år efter så här finns dem inte än. Jag har iaf två par i min samling som jag inte använt då det inte är mitt tecken. Så jag vill ge någon som är född i fiskarnas eller lejonets tecken chansen att vara en trendsättare. De är 6.5 cm i diameter och jag säljer dem för 165:- paret. I US kan man se dem på Missy Elliott och på Beyonce i videon ”Irreplaceable”. Maila till hotnessyagal@hotmail.com. Jag har bara två par så först till kvarn…

fiskarna.jpg lejonet.jpg

1 kommentar

  1. bee said,

    är tyvärr vädur. Men de var riktigt snygga!

Kommentera

