What the f*k is that all about??

februari 6, 2008 at 10:03 f m (Daily junk)

Fick mess av Boxaren imorse och han undrade vad jag gjorde och jag svarade att jag jobbar idag. Nytt mess där han frågar vad jag jobbar med nuförtiden. Jag svarade att jag har eget företag och vad det handlar om. Då svarade han: Låter bra, hur kommer det sig att en så vacker och rolig tjej som du är singel? Du är ett kap för vilken kille som helst.

WHAT THE FUCK!

Varför säger man så? I dont know why, men jag fick en stark längtan att vilja kniva honom. Men jag svarade: Jovisst, men vilken kille som helst är inte ett kap för mig. Men du kanske känner någon som vore bra för mig?

Sen har han inte svarat mer. Alltså, trodde han att det var en komplimang? Att undra hur det kommer sig att jag är singel?

Men jovisst, jag kan svara mer utförligt. För att jag har en fallenhet för fucked up badboys with big dicks that fucks me over.

Nu avskyr jag honom om möjligt ännu mer.

2 kommentarer

  1. Crusty said,

    ..well, han kan inte stay away från det där vita bitsockret eh? ha ha ha ha 😉

  2. hotness said,

    Men då kanske han can pass me off to a friend? Det är väl bara tecken på god uppfostran?

Kommentera

