Fan vilken skitdag

februari 7, 2008 at 12:18 e m (Daily junk)

Idag har det inte hänt mycket, och vädret är så ruttet att det inte går att beskriva…

Så då tävlar vi lite!

Tipsa om denna länk i er blogg https://hotness.wordpress.com/bamboo-orhangen och vinn ett par Bamboo örhängen!

När ni tipsat i bloggen skriver ni en kommentar och lämnar länken till er blogg.

Modellen du kan vinna är ett par hjärtformade Bamboo örhängen i silver 8 cm i diameter.

heartssilver.jpg

May the force be with you!

10 kommentarer

  1. malin said,

    Sådär,nu är jag med i tävlingen! se nu till att jag vinner för det gör jag aldrig

    http://wmalin.blogg.se

  2. Crusty said,

    ..ohh..det var längesen jag hade öronhängen, men hand demm ova! 😉

  3. Julia said,

    Jag länkar absolut :D!

    http:p1nk.blogg.se

  4. Valentina said,

    Nuuuu har jag länkat!!😀

  5. Lina said,

    Nu har jag länkat och är med och tävlar🙂 Skulle gäärna vilja vinna, vinner aldrig sånt här:/

  6. bee said,

    Åh! jag är ju typ din bästa kund! och din mest trogna läsare! så jag borde verkligen få vinna! Älskar örhängena!

  7. Jessica said,

    Nu har jag länkat och håller tummarna för vinst:)

    Älskar örhängena….*hoppas hoppas*

  8. bee said,

    btw när kommer du välja en vinnare? sitter och dreglar…

  9. bee said,

  10. Crusty said,

    Yo, har boxarna lagt sina smutsiga tassar på dig än eller?

Kommentera

