Bloggpaus

februari 10, 2008 at 11:56 e m (Daily junk)

watkins21blogg.jpg

Har hunnit med en hel del under min bloggpaus under x antal dagar. Och nej Crusty, jag har inte legat med fötterna i taket med en svettig boxare ovanpå mig. Tyvärr. Eller nej, faktiskt inte. Idag kollade jag på några kort på honom och plötsligt slog det mig. Jag är såå mycket snyggare än honom. För inte tala om schönare. He should have been so lucky! I den utdragna matchen mellan ” Rumble From Da Jungle” Hotness och Le Boxer står det nu helt klart 1-1. Löööving it. I have the upper hand and intend to keep it that way. Och det enda sättet att göra det är att inte släppa honom innanför min dörr. För kommer han ner i min säng and house me like that är jag körd. I be housing his ass aswell but hey, he´s the one with the dick.

Temat denna helg har klart varit gå lång sträcka. Startade starkt i fredags och knallade runt Metropolen Skärholmen med J-Dough i fyra timmar. Chillade lördag, och idag var det duvnäs runt och march till ICA Maxi fram och tillbaka kånkandes på lamm, ananas, vindruvor och annat tungt skit som höll på att bli min död. Men jag är en seg fan så lever gör jag än.

Lite tips om näring i dessa fixerade tiden. Det kanske ni inte visste om Hotness, men jag är en jävel på att laga mat och vilka tillskott man behöver för att din kropp ska ge dig vad du behöver. Så på morgonen tar jag 1 multivitamin och en fiskoljetablett av märket Eskimo. Den är den renaste oljan. Innan jag går och lägger mig tar jag 1 multivitamin, 1 q10, 2 fiskolja och en kalkciumtablett. Det har jag kört på i några år du och fungerar asbra. När jag intensiva träningsperioder ändrar jag schemat något, men basen är detsamma. Det har var alltså ingen bantningskur utan vad man ska äta till en jävla massa mat ok? Efter man lagt till en jävla massa bra mat kan man göra 4 aerobicspass i veckan, 1 yogapass och helst ett simningspass. Now thats what I´m going for.

HIHI, imorgon eller idag? kommer min Avirexjacka

avirex.jpg

Undrar hur det kommer bli att sitta på? Sitter den inte precis som jag vill ha den får jag väl ha en bloppis som tydligen är det nya fenomenet bland bloggare. Jag vet att MiaShopping har det. Jävligt smart koncept. Fast jag tvivlar på att alla har fattat storheten med Japanese Tourjacket och vill pynta ett lax på en. Så den kanske bara får pryda min garderob eller rånad av en lillasyster med bra smak.

Time will tell

All my love for you out there

Kommentera

