Varning

februari 20, 2008 at 12:35 e m (Daily junk)

Jag och Ol´Dirty Bastard var på bio i söndags efter en smärtsam familjesammankomst. Det var så jag uppfattade den iaf. Vi bestämde oss för att se Sweeney Todd. Visste inget om den förutom att Johnny Depp var med och Tim Burton var regissör. Superbra tänkte jag då Sleepy Hollow är en av mina favoritfilmer. Eftersom vi det blev ett spontant biobesök bokade vi inte biljetter i förhand utan köpte direkt i kassan en timme innan filmen började vilket ledde till att vi hamnade på andra rad. Jag såg ut som jag väntade på en luftattack.

Ok, så filmen börjar. OCH DOM SJUNGER. DOM SJUNGER 99.9% AV DIALOGEN! I F*N HATE MUSCIALS! Jag dog. Och led. Det var de längsta minuterna i mitt liv. Efter en halvtimme började jag lyssna på min ipod istället.

Conclusion?

I hated it.

3 kommentarer

  1. Valentina said,

    haha! jag gillar inte heller musikaler men jag tycker den var bra! den var fint gjord

  2. Tjommen said,

    Tja Karro, tänkte kolla en sak med dig men har inte kvar din mail adress. Skicka mig gärna ett mail så berättar jag mer. Ciao

  3. hotness said,

    Tjommen: Har mailat dig nu

Kommentera

