Golddigger

februari 23, 2008 at 7:55 f m (Daily junk)

tobago.jpg

Inatt fick jag ett mess av Fyah som befinner sig på Tobago. Det visar sig att Dutty England & Co ska dit i maj och Fyah vill att jag ska joina. Svårt. Om man inte är mångmiljonär. Jag och Tre ska til NY i maj, senast juni beroende på hur skolan läggs upp. Det kommer gå på ca 30 papp. Biljetterna till Tobago skulle gå på 15 papp för mig och Tre. Så jävla knepigt. Jag vill verkligen kunna göra både och, men det ser mörkt ut. Jag måste till NY för att Tre äntligen ska få träffa sin familj, samtidigt som jag desperat behöver träffa min. På Tobago.

Är det nu man seriöst börjar planera att hitta en rik äldre man? Gräver upp en sponsor? Damn, jag behöver typ Beckhamstålar.

Förslag läggs i idélådan nedan.

Tack

3 kommentarer

  1. Blingbling said,

    Jag går och köper en trisslott nu🙂 Vinner jag så drar vi till Tobago.

  2. Crusty said,

    …Tobago är fett najs yao, akta dig bara för det där salsan som ser ut som krossade tomater..den är dödlig!

  3. Crusty said,

    ..en planters punsh är iofs sweet..eller en caribe..aaah..😉

Kommentera

