Jag vet

februari 25, 2008 at 9:34 f m (Daily junk)

watkins14.jpg

Jag har varit asdålig på att blogga på sistonde även fast dte hänt en hel del som jag kunde delat med mig utav. Som att Boxaren bad på sina bara knän och erbjöd det ena och andra om jag bara kom hem till honom. Fast han delar lägenhet med sin tjej. Som inte var där just då. Så jävla äckligt. Alltså ok, om man bor ensam och tar hem någon för att hmm..bara chilla kolla på film, u know..then fine. Men att ta hem någon till den bostad man delar med sin significant other? That is just low and dirty. Så nu har jag brutit helt med honom. För att det är liksom så, har man människor omkring sig som man inte respekterar så respekterar man inte sig själv. And we cant have that now can we?

Sen sitter jag som på nålar för imorgon får jag besked om jag kom in på utbildningen jag sökt. Jag var på en intagningsintervju förra veckan och det kändes verkligen som det gick på röven. Men vi får se. INTE ta ut något i förskott.

Sen kommer jag inom en snar framtid släppa en del smycken under namnet Hotness. De är underbart vackra och gjorda av vintagematerial, främst då mässing. De kommer knäcka, och det ska bli så jävla kul när allt är klart! Nu måste jag ta mig i kragen och springa iväg på 1000 olika ärenden för såhär blir ju inget gjort.

Löv

1 kommentar

  1. Blingbling said,

    Bra där! Gud vad jag är stolt över dig.

Kommentera

