So what now?

februari 27, 2008 at 9:36 f m (Daily junk)

general1.jpg

Tack mina små honeys för alla värmande ord när jag befann mig på botten igår. Idag är jag nog på snäppet ovanför botten, så framåt går det ju. Det är så sjukt när man har en bild av sin framtid och så blir saker på ett helt annat sätt och plötsligt är man lost in space. Och valmöjligheterna har plötsligt krympt så man känner sig som en fånge. Jag fixar inte riktigt det. Men jag försöker iaf att inte grotta ner mig alltför mycket i det hela och försöker någonstans hitta ett inre lugn om att allt kommer ordna sig ändå. Att oroa sig löser inget. Men det är svårt då Hotness till stor del är uppbyggd av självdestruktivitet. Dessvärre är det lite så.

Äh, nu ska vi tänka framåt. Har ju faktiskt inte en jävla aning om vad som kommer hända nu. Och det kan ju vara lika positivt som negativt.

LÖV

Kommentera

