Fuktskador

mars 1, 2008 at 1:04 e m (Daily junk)

Hoppade upp ur sängen imorse och träffade J-Dough i Forum och fikade och shoppade lite. Vädret är verkligen piss och p.ga regnet var det omöjligt att inviga mina nya springskor som jag köpt. Har bestämt mig för att följa nollåttans råd och köra igång när solen tittat fram. Handlade iaf 6 grymma glas på Duka. Stora kupor 58 cl, de är underbara!

renee.jpg

Vore det inte för jag kände mig så oföretagsam idag skulle jag dragit in till stan och sett No country for old men av bröderna Coen. Jag tror det kan vara årets bästa film. Såg trailern innan jag tvingades plåga mig igenom Sweeney Todd och aldrig har jag blivit mer sugen på att se en film. Helt ärligt, hade mitt liv tagit en något annorlunda vändning hade jag blivit yrkesmördare. Jag tror jag skulle varit riktigt framgångsrik. Nu måste jag ut i pissregnet igen för att gå på födelsedagskalas. Måste kanske medicinera först…

nocountryforoldmen-1024.jpg

Kommentera

