Whats the dilly?

mars 3, 2008 at 11:38 f m (Daily junk)

watkins21blogg.jpg

Men fattar inte..Boxaren körde en sms-kampanj igår. Vad gör du? Vad ska du göra imorgon? Är du upptagen? Jag svarade: If I´m busy tomorrow? For u, yes.

Han blev helt stött och kontrade med typ: Jag frågade inte ens! Ha det bra och ta hand om dig.

Hohoho, var ju tvungen att make a comeback: Dont even act like u hurt, u know the deal. Take care

Och han svarade: Jag vet, men jag saknar dig.

Den här killen är en posterboy för mental ohälsa. Men jag måste erkänna att det hela är lite roande. Såklart vaknade jag av en sms-signal rakt i örat. Från galningen. Haha, till saken hör att jag var så sjukt trött imorse när alarmet på mobilen gick att jag desperat försökte svara i telefonen och gav upp med luren i örat. Hotness on top:). Fick också nya prover på Bamboo, en mini variant i silver och guld som är puttiga 4 cm i diameter och en större rektangulär modell. Är du intresserad kan du maila hotnessyagal@hotmail.com.

Är dte någon som har inside info om väderleken? Mina nya springskor står och hånskrattar åt mig i hallen medan det växelvis snöar och haglar ute. Jag vill juh springa i solen!

2 kommentarer

  1. Crusty said,

    …boxarn kommer inte ge sig förrens ni kör lite submission wrestling..det vet du också..ha ha ha ..

  2. hotness said,

    hahaha, för det kommer det krävas en sjukt hög promillehalt och eventuellt olagliga substanser

Kommentera

