Ballerinatips

mars 4, 2008 at 12:09 f m (Spendingmadness)

Förra året köpte jag de skönaste ballerina jag någonsin haft på Din Sko. I år har de kommit i vitt, och japp köpte upp mig på ett par snabbare än snabbt. Gillar inte ballerina som har en utpräglad klack, men de här har typ en rågummisula som går under hela skon. I f***n löv them!

vitaballerina1.jpg

I vår kommer jag ha dem tillsammans med ljusblå stuprör och vitt linne. Jag kan se det framför mig nu. Hur jag studsar runt på något risigt hak med en ohälsosam promille i blodet sjungandes: My boyfriend´s back and you´re gonna be in trouble, Hey-la-day-la  my boyfriend´s back, when you see him coming better cut out on the double, Hey-la-day-la  my boyfriend´s back

CAN´T WAIT!

Kommentera

