Noddare

mars 5, 2008 at 8:21 f m (Daily junk)

batcountry.jpg

När jag är sömndepraverad ( big word huh?) så blir jag en schön kombination av paranoid och en rejäl dos av I don´t give a f**k. Inte att rekommendera när man ska på möte. Klockan 8 imorse satt jag på möte och ville så klart ge sken av att jag är en seriös målmedveten person. Detta fallerade dock på grund av ständiga noddningar och av att jag hade halva tandkärmstuben utsmetad över tröjan. Och hamnade direkt i underläge. Vilket jag snabbt kombinerade med I don´t give a fuck. Paranoian kom först efteråt.

Lord, somnade typ 04.30 imorse och bad i mitt stilla sinne om aktiv dödshjälp när klockan ringde 07.30. Som vanligt är det inte en jävel som hör mina böner så det var bara att masa sig upp och iväg. För övrigt helt orange i ansiktet. Hade satt på brun utan sol igår kväll, men när man inte sovit något är man typ genomskinlig i huden och min fejk tan bara lös som ett stoppljus. Jag vet inte var det är som händer just nu, men varenda satans natt drömmer jag om zombies modell 28 veckor senare. Och jag drömmer att jag springer ifrån dem i mina nya springskor som jag inte ens invigt ännu. Tror det är det dåliga samvetet som knackar på. Får väl göra något åt det. Snart.

Nu måste jag lägga mig raklång på sängen för hjärtat vägrar typ slå regelbundet. I´m beat.

Klart slut varulvstjut

Kommentera

