Bloggarnas självsmek

mars 6, 2008 at 11:27 f m (Daily junk)

Ok, jag kommenterade Isabel Adrians blogg igår, när det gällde just den här bilden:

adrian.jpg

Jag sa att hon var jättesöt, men att jeansen fick mig att att associera till kameltår. Hon valde att inte publicera den kommentaren som jag tyckte var helt ok? Det var ju inget påhopp utan en kommentar på jeansen som inte är hennes utan som hon modellade i. Hon valde istället att publicera kommentarer som ” satans så snygg du var då:) var kommer jeansen ifrån?”, ”så himla vacker…!!” och ” ditt hår är så fint!”. Vad hände med självdistansen och acceptansen att folk har olika åsikter? Känns som det börjar bli plågsamt uppenbart att en del har bloggar som ett typ av självsmek och onani och det är ju jävligt trist måste jag säga.

Later

2 kommentarer

  1. Momo said,

    Yeah aha, girl u got a camel toe…

  2. crusty said,

    ..ha ha…du har fan rätt..det är fan kameltå varning där…

Kommentera

