Gollum vs Engla

mars 9, 2008 at 10:48 f m (Daily junk)

 pinkheart.jpg

Alltså, ibland blir jag så himla avundsjuk. Som just nu på Engla. Vartenda inlägg sjuder av positivitet, kärlek och fluffighet. Kläderna som hon visar är feminina, helst rosa och pluttiga. Själv är jag mer som Gollum. Osar av mörker, avundsjuka och pessimistiska tankar. Inte enbart, men det är helt klart dominerande tycker jag. Så satans ocharmigt. De flesta av de mest besökta bloggarna är just så. Positiva och happy-go-lucky. Och det gör mig avundsjuk. Att de flesta verkar ha ett så himla okomplicerat liv. Men det kanske inte är så? Det är kanske bara det positiva som visas. I keep telling myself that anyway. Sen finns det ju dem så verkar ha dem liite knepigare. I aint really there quite yet…

4 kommentarer

  1. Blingbling said,

    Jag gillar din blogg🙂 Likaså sladdar jag in hos SHBDoLL lite då och då. Hon är skön.

    Fluffiga bloggar tråkar ut mig.

  2. hotness said,

    U know, man vill liksom inte ha rosa fluff all the frickin time. Challenge me pleeaseee

  3. Nika said,

    Alla har sin upp- och nedgångar i livet. Men håll med om att det är mycket roligare att omge sig med positiva personer än med sådana som bara ser allt i svart🙂

  4. hotness said,

    Nika: Självklart, man blir ju mer peppad själv då, men enbart positivitet 100% heela tiden får mig att undra vilken medicin som tas och if vart faan köper man den?

Kommentera

