Cool it now

mars 10, 2008 at 8:06 e m (Daily junk)

Hola, min kära cirkuspublik. Tänkte dela med mig lite idag. På sommaren när det är vidrigt varmt kör jag alltid med solfjäder. På bussen, tunnelbanan och alla ställen där hettan blir outhärdlig. Jag vet faktiskt inte varför inte fler ladies kör med solfjäder? That s**t is hot! Mad cute and fierce för att citera Tyra. Så det blir mitt tips till er till er idag.

solfjader.jpg

För övrigt har jag varit och tagit en sjukt massa blodprover idag för att mäta mitt järn, folsyra osv. Jag brukar tvinga min läkare att göra det då och då så jag vet att allt är lugnt och så jag kan anpassa min kost och mina tillskott. Analt va? But hey, I love my body. Men labassistenten vägrade lyssna idag och tog blod från en ven som jag VET inte gillar att bli punkterad så nu är hela armvecket råsvullet och blått. Oh well..

Imorgon är det äntligen dags att se ”No country for old men” med Ol´Dirty Bastard och jag ser så sjukt mycket fram emot det. Jag tror filmen är skitbra. Risken finns att jag hypat den så mycket att jag blir besviken. Det är faktiskt få saker som håller måttet nuförtiden. man börjar bli lite luttrad om man säger så.

Later

3 kommentarer

  1. Valentina said,

    den suger! :O

  2. hotness said,

    Neeeej, säg inte så! Jag dör

  3. Blingbling said,

    Bra att du kollar upp dina värden lite då och då. Det ska man göra. Mig får de sticka i fingret dock. För mina vener i arveck spricker eller sticker undan eller krampar. De får inte ut en droppe där.

    Jag tror förresten också på den filmen.

Kommentera

