Saaturday

mars 15, 2008 at 12:45 e m (Daily junk)

thiscaturday.jpg

Förmiddagen har gått åt att leta efter en video på YouTube. Jag kunde bara inte få den ut huvudet. Såg den på tv någon gång, kanske på American Funniest Home Videos ( för övrigt mitt favoritprogram ). Det var en kille som uppträdde någon gång på 80-talet, iklädd komplett spandex outfit och han dansade som hans liv hängde på det. Iaf så slängde han upp sitt ben i något move och sträckte sig. Han höll masken i typ 3 sekunder innan han vred ihop sig som en mask. Lord! Så sketakul att jag dör nästan när jag tänker på det. Men jag hittar inte videon. I så fall hade jag verkligen kunnat förgylla er lördag.

Så vad är på agendan idag? Vispa ihop något ätbart. Dessförinnan, lista ut vad jag ska köpa för ingredienser till detta ätbara. Totalt stiltje i inspirationsloben just nu måste jag säga. Något lättlagat, men ändå gott. Något nyttigt, men ändå underbart. Något exklusivt, men ändå närapå gratis.

Det här mina vänner, kan bli svårt.

Löv

1 kommentar

  1. Valentina said,

    hör haru ett lättlagat och fett gott recept! http://muslimah.tjejsajten.se/blogs/198263/yummie-fisk.htm

Kommentera

