Lång lång fredag

mars 21, 2008 at 9:49 f m (Daily junk)

dogkick.jpg

Insnöad. Hur kan det snöa så mycket? Att ta mig ner till affären blev som en satans nordpolsexpedition. I do not like this. Men över till mer upplyftande nyheter. J-Dough är på smällen! MC Pregnant! Hon ska få en ny bäääääbis! Jag är så himla glad och lite avundsjuk. Men hey, skulle jag vilja get knocked up kunde jag ju dra nytta av den där satans Boxaren som aldrig slutar messa. Han blir bara mer och mer discusting to me. Nu pratade han om hans tight ass. Vilken iofs är sjukt tight, men fåfänga lirare är inte min cup of tea direkt. Så jag sa att en kille kanske var mer intresserad av hans tighta ass and that he should just take it lika a good b***ch do. Då blev han tyst. Hahaha, det är bara två saker som gäller här i livet. Dominans eller förnedring. Kom ihåg det mina vänner.

Snart dyker en tävling upp hos MiaShopping där man kommer kunna tävla om ett Vintagearmband by Hotness. Jag råder er starkt till att delta. Jag säger inte det här för att det är jag som designat dem, men jiisus vad fina dom är! Det är typ de enda armband jag kommer använda framöver. Och det är skitsnyggt att ha dem i kombination med varandra.

Det var all reklam för idag.

Nu ska jag tina up

Adios Flamingos

1 kommentar

  1. MiaShopping said,

    Nu ligger tävlingen uppe! Synd att jag inte kan vara med😉

Kommentera

