Plågor och potential

mars 27, 2008 at 10:23 f m (Daily junk)

geisha.jpg

Fortfarande i totalt miserabelt tillstånd. Har upptäckt hur nästintill omöjligt det är att bajsa med ryggskott. Det finns faktiskt inga fördelar med ryggskott. Min säng har fått en stor grop i mitten för jag legat och skavt där så länge. Vad jag än ska göra tar 100 gånger så lång tid som vanligt. Sjukt frustrerande. Dessutom har ryggskottet och mitt eviga skavande i sängen lett till att jag blivit helt stel i nacken vilket i sin tur leder till migränattacker. Yeah, livet leker…Känns som jag är redo för långvården.

Anyways, krämpor aside, vad har hänt? Hmm, inte mycket. Vaknar varje morgon av Boxarens mess. Hade sjukt trevlig påskhelg och åt för typ ett helt år framöver. Igår fick jag ett nödsamtal från Fyah som låg på stranden i Tobago och Mini var här och hängde med mig hela kvällen. Har också bestämt mig för att söka till samma utbildning (IGEN) och se om jag kommer in den här gången. Skam den som ger sig.

Sen är jag så galet sugen på att skaffa barn. Som jag sa tidigare är ju J-Dough på smällen. Och det ska bli så galet kul när den ploppar ut för det finns inget finare än bäbisar och de luktar så gott att man blir galen. Tre är ju liksom ingen bäbis längre, han är tonåring..Det går så sjukt snabbt.

waterpipe1.jpg tre.jpg

Mami och Tre

Kommentera

