Fan ta henne!

mars 31, 2008 at 9:20 f m (1)

francewine.jpg

Fan ta Kuba-Mini som gav mig Kuba cigariller. Igår i mitt mest härjade nikotinsug slet jag fram cigarillerna, ett glas rom och satt i köket puffandes och drickandes. Alone. Kände mig lite som jag var med i någon film. Du vet i någon scen där någon trött jävel sitter och röker och häller i sig sprit för att döva ångesten eller det fruktansvärda de just gjort. Lite så var det. Sen däckade jag. I sängen alltså, inte i köket.

När jag vaknade imorse slog det mig att det skulle ju slita förjävligt på kroppen att röka cigariller och dricka rom varje dag, så jag gjorde det enda rätta. Gick och köpte snus. Oväntat va? Hotness har ungefär lika mycket karaktär som Gollum.

Sjukt drygt, men så är det. Nu ska jag samla ihop mig lite och börja göra fler armband, det är ungefär det som står på agendan idag.

Löv

4 kommentarer

  1. mini said,

    Varsågod.. Givarens privilegium, inte hennes fel att mottagaren saknar karaktär..

    (om det är till ngn tröst så lyssnar jag på kärlekslåtar, röker och dricker rödvin, ensam i mitt kök, jag med är också lite småsorglig ibland..)

    Alternativt livsnjutare?

  2. hotness said,

    Jag skulle säga att det lutar helt klart åt livsnjutare!

  3. Blingbling said,

    Snuset är min enda tröst. Sdan har jag en flaska jack i köket att fulshotta med. Jag tog min en jävel i helgen, ensam i soffan. Mena bara för fökylningens skull. Eller näää, kan också ha varit tristessen.

  4. Amistres said,

    Hej!

    Den är skickad. i förra veckan. Det tog lite tid med att se pengarna pgr av röda dagar runt påsk men den borde ha kommit tilldig i fredags eller idag.

    Hör av dig annars. Du kan höra av dig till bloggen eller emailen. Det spelar ingen roll vilket.

Kommentera

