Stram i nobban

april 3, 2008 at 11:46 f m (1)

face.jpg

Idag lyxade jag till det och var på ansiktsbehandling. Superskönt, provade på aha-syra också. Så nu är jag stram som ett trumskinn i ansiktet. Det är mindre skönt, men det lägger sig nog. Underbart att bli ompysslad i 1 1/2 timme.

För övrigt har jag inte så mycket att säga faktiskt. Förutom en liten tanke om tjejer. Och varför vi inte hjälper varandra mer. Och stöttar och ställer upp. Tänker då främst professionellt. Hmm, det här var bara en tanke jag släppte ut. Som t.ex i bloggvärlden. En massa tjejer har fått stor makt och inflytande och använder den liksom i fel syfte. Snabba som fan att hugga på andra och se till att få så mycket det bara går. Jag vet inte, men jag har bara en bitter smak i munnen. Ska försöka tänka och formulera mig bättre så ni förstår exakt vad jag menar.

Löv

6 kommentarer

  1. crusty said,

    Tjejer kan bara inte låta bli att backstabba varandra, det är emot deras natur helt enkelt..

  2. Blingbling said,

    Jag förstår precis vad du menar. Vi måste hålla ihop helt enkelt. Förresten, finns du på FB?

  3. hotness said,

    Bling: Såklart jag finns på FB:-)

  4. Blingbling said,

    Men jag hittar dig inte. Eller jag har liksom lite glömt vad du heter. Förlåt, förlåt. Jag får be Crusty friska upp mitt minne imorgon 🙂 Så jag kan poka dig hehe.

  5. hotness said,

    Whaat! Har du glöm vad jag heter?! 🙂 Fråga Crusty, han kan hooka up dig

  6. Blingbling said,

    Vet du, när jag plockade fram mina hjärnceller kom jag på det, ditt namn. Så nu är du pokad etc på FB 🙂

Kommentera

