Wah gwaan friday?!

april 4, 2008 at 10:37 f m (1)

blogg.gif

I Hotness Mansion är det stiltje. På hög nivå. Har inget inbokat och inget att göra. So very boring. T.om Fisen har kollapsat av bristen på händelser. Gårdagen spenderades hos Monkan med Ol´Dirty Bastard och ca 4 timmars effektiv tid lades på att blåsa hennes dator och få den att lira igen. Var hemma vid tolvrycket och Tre hade redan kollapsat i sin säng. Jag var inte sen att följa. Skittrött rent ut sagt. Men en rolig notis är att Tjallamalla ringde igår och sa att de ville börja sälja mina armband. Det gjorde mig verkligen glad. Jag håller på att designa lite halsband i samma anda som förhoppningsvis kommer upp på bloggen snart.

Annars? Inte mycket. Inte mycket alls. Och jag måste erkänna en sak. Jag har inte ens kunnat titta på Eastern Promises ännu för jag vet att synen av Viggo kommer leda till kraftiga snigelspår och desperat 911-samtal till Boxaren.

Karaktär? Hur menar du då?

Men det är fredag så den här är till alla kontorsråttor som sliter och tittar på klockan.

Kommentera

