Yupp yupp

april 7, 2008 at 12:26 e m (1)

Måste säga att gårdagen var sådär. Dagen började med ett fallout mellan mig och J-Dough. Ganska jobbigt, med tanke på att jag släpade med mig en hel del annat som gjorde att jag inte direkt var på topp. Jävligt förbannad blev jag iaf och är det fortfarande till stor del. Sen kom Ol´Dirty Bastard över och vi gick runt Nyckelviken i en och en halv timme och stod och stirrade ut över vattnet. Det finns inget som kan få mig att må så bra som öppet vatten. I love it, ljudet av det, lukten, allt! Sen drog vi hem till Monkan för mer datorfix och fick en underbar middag med dessert. Så sjukt gott.

Annars? Inte så mycket. Känner mig mest som ett laddat batteri som inte får utlopp för energin. Ganska frustrerande och tärande. Dagarna flyter liksom ihop till en seg massa, enformiga och trista.

Blä, hoppas verkligen situationen förändras innan jag gör er stackare totalt självmordsbenägna.

 

1 kommentar

  1. swedette said,

    Vintern är blå, så är det bara.

    Men det blir vår nu, hotness mi.

Kommentera

