Right

april 8, 2008 at 8:41 f m (1)

Ok, jag kan rekommendera alla er som har sömnsvårigheter att INTE ta Stilnoct för att hjälpa er att sova på natten. Det var vad jag gjorde igår. Man kan säga att jag gjorde en hel del saker som jag inte skulle gjort i ”nyktert” tillstånd. Att ta Stilnoct är som att ta en riktigt överjävlig fylla med all ångest som följer dagen efter då man kommer ihåg allt pinsamt man gjort.

Nu tänker jag inte säga vad jag hmm, råkade göra men en bra sak gjorde jag iaf. Boxaren höll på och messa igår kväll och jag svarade tillslut: This is sick, I cant give you what you want from me and you cant give me anything either. Just let me go.

Han svarade idag att han vill träffa mig och prata. Hahaha, oväntat eller hur? Men nu är det slut med messandet, hur tråkigt jag än har. Det hela är bara pinsamt. Och tärande. Och ännu mer pinsamt.

Snipp snapp slut liksom.

Men, ett råd från Hotness till dig som ens överväger att Stilnocta för att få lite sömn. DONT DO IT!

Jag spolade ner resterande piller i toan imorse, och om du har några hemma tycker jag du ska göra detsamma. Vädret ser ju för övrigt strålande ut idag. How depressing. Varför är det typ grötgrått varenda dag? Jag vill ju ha lite vår nu! På schemat idag står möte i stan, shopping i Forum och omplantering av krukväxter.

Hot huh?

Adios Flamingos

2 kommentarer

  1. Blingbling said,

    Nåt positivt i det betonggråa. Stort att du gjort dig av med honom. Jag är stolt över dig.

  2. crusty said,

    bra där hotness!!!

Kommentera

