Men kom igeeen

april 10, 2008 at 9:24 f m (1)

Blä, WordPress har gjort om deras CMS och det är riktigt jobbigt och till stor del ologiskt. Men anyways, ännu en dag i havregrötsland. Whats up med vädret? So depressing…Idag kommer nog ta priset som min mest oproduktiva dag någonsin fast jag har egentligen massor att göra. Street närmar sig och jag måste sätta ihop nya modeller på armband, fixa display osv. Skulle också behöva köpa chinos till mig och Tre. Så madly snyggt med låga chinos, linne och sneakers eller ballerina. Let´s just face it, jag är 1,74 lång och kommer inte klämma ner mig i ett par heels. Känns så värdo att lägga ut pengar på ett par heels när jag skulle använda dem så sjukt sällan.

Igår hade jag typ movieday och kollade på ”No country for old men”( klar favorit), ”3:10 to Yuma” ( skitbra ) och ”American Gangster”( klart servärd men le storyline is so old..). Man kan säga att jag blivit besatt. Av filmer. Det är bara att konstatera. Jag är inne i en filmperiod, likaväl som jag brukade vara inne i en Boxareperiod, ätperiod eller träningsperiod. En av dessa perioder är dock över mina vänner, och det sköna är I´m not even bothered. Do I look bothered? No, I´m not bothered am I.

Överlag är jag på ganska bra humör just nu. Har inte ens tänkt så mycket på dödslistan. Lord, jag måste publicera den någon dag. Alltså listan över folk som kommer tugga grus när vansinnet till slut rinner över. Could be quite funny actually.

Buck Buck

Kommentera

