So creative

april 10, 2008 at 8:41 e m (1)

Ikväll har jag varit riktigt kreativ och skapat många nya modeller. Det är helt galet, jag verkligen älskar dem! De är så sjukt fina och olika några armband jag tidigare sett och jag har nästan blivit helt manisk och vill behålla minst en modell av varje själv. De är så snygga och jag bara är supernöjd med faktumet att de är tillverkade av vintagematerial ( 1970-tal ) och inte i pläterat ( överdraget ) material som blir så fult snabbt.

These are built to last!

Mot sängen och gosa i min egen förträfflighet

Bye

6 kommentarer

  1. Blingbling said,

    ÅÅh Hotness, dom är så fina. Om man vill köpa, mailar man dig, eller sladdar man förbi Street? Om du ska sälja på bloggen länkar jag gladeligen hit.

  2. hotness said,

    Antingen kan man maila mig eller komma förbi Street sista helgen i aprillo.
    På bloggen säljer jag alltid så du får gäärna länka hunnybun!

  3. bellisima said,

    fantastiskt fina! Vad kreativ du e!

  4. hotness said,

    Gracie bella;)

  5. crusty said,

    …dutti hotness…😉

  6. emma said,

    dom är så underbara!
    vunnit ett italian church precis(; är helt överlycklig!

Kommentera

