Blurgh

april 13, 2008 at 3:19 e m (1)

Det här vädret är så fantastiskt deprimerande, känns om jag bor i någon öststat någonstans. Dagarna är liksom grå och jag vet inte hur länge till jag klarar av det här vädret utan att bli inlagd på psykklinik. Jag vill att det ska vara sommar, en sån där skön sommar då man drar på sig ett par slappa jeans, linne, ballerinas och solglasögon och bara mår bra. Ta typ en drink på någon utebar och bara kunna njuta i varenda cell.

För att trösta mig själv ( men jaaaaaaaaa, att shoppa ibland får mig att må bättre ) köpte jag efter tips från Glitzy hela Dermalogicas hudserie för en spottstyver. Dollar är så låg så man ska passa på att bunkra upp nu. Damn, jag låter som värsta krigsbarnet. Men times is hard, I have to tell you.

Snart går jag fan i ide.

1 kommentar

  1. crusty said,

    bra där hotness! själv så bunkrar jag blöjor…ha ha ha

Kommentera

