Madness!

april 15, 2008 at 5:30 e m (1)

Som jag tidigare berättat kommer jag och Ol´Dirty Bastard att sälja Hotness armbandStreet den 26:e och 27:e april. Nu fick jag just veta att Street valt ut Hotness smycken tillsammans med 4 andra märken som ska medverka i en modevisning som kommer att ske under den helgen! Skitkul! Så nu måste jag få tag på 2 modeller och styla dessa till nästa helg. I´m cramping up here!

J-Dough kommer totalvägra, Fyah är på Tobago, Mini ska på någon utbildning osv osv…Hur ska jag få tag på 2 modeller som vill jobba for free? Och sen måste jag styla dem och har ingen aning om hur jag vill att det hela ska se ut. Sen är det en butik som vill att jag ska visa kollektionen för dem, och det är en kinda upperclass store så jag vet att de vill ha en samlad kollektion som har ett tema. Så det måste jag jobba på.

Var också på intervju idag, kändes helt ok. Är sjukt sugen på jobbet faktiskt. Får se om de hör av sig.

Adios flamingos

3 kommentarer

  1. bee said,

    jag är lätt med! SUPERMODEL!!! =)

  2. Valentina said,

    Jag röstar på bee! du kommer älska hennes underbara blonda lockar och sjuka leende😀

  3. hotness said,

    Bee: Bor du i Sthlm?

Kommentera

