When it rains it pours

april 16, 2008 at 9:34 e m (Okategoriserade)

Det verkar som det mesta i mitt liv tar ut varann om man uttrycker sig så. Igår som jag skrev, ska mina smycken visas i modevisning på Street. Skitkul! Idag fick jag också reda på att jag blivit antagen till test inför en utbildning jag sökt till. Ännu roligare. Sen satte jag på min tv och den är grön. Allt är grönt. Ärtgrönt. Just nu tvingas jag se på Eddy och Patsy i grönt. Så med lite sparkapital och hjälp från La Famiglia har jag beställt en ny tv. Det gör mig verkligen aslack. Men jag tänkte liksom så att det är ju ingen idé att köpa typ en tjocktv när jag ändå vill ha en platt framöver. Such a waste. Så jag köpte en 40″ platt Samsung. Och jag verkligen avskyr det faktum att jag blivit tvungen att lägga ut pengar på något jag absolut inte tänkt mig att köpa just nu. Men jag klarar mig inte utan tv. Så är det bara. I löv tv. Eller, I löv watching movies. Så det är bara att ta det här bakslaget och gilla det. Och grönt är numera på min hatlista. Bland annat.

Klart slut

1 kommentar

  1. Blingbling said,

    Du skulle garva ihjäl dig om du såg min TV. Den är stor som ett as. Lika djup som bred. Äh kan inte förklara. Väldigt antik är den och väger så mycket att jag vet inte vad.

Kommentera

