Hur blev det såhär?

april 17, 2008 at 9:23 e m (1)

Från att ha haft ett rätt så laidback schema klev jag ur askan och rätt in i elden. Varenda dag i två veckor framåt är fullbokad. På måndag börjar jag dessutom plugga på heltid. Mitt klena psyke klarar inte av det här och bara att titta i min almanacka och se att något är skrivet på varje dag gör att jag totalt ballar ur.

Men en bra sak som hänt är att jag upptäckt foundation. Ok, jag veeet. Jag har inte använt foundation sedan jag var en fjortis. Det känns så spacklat liksom. Men häromdagen när jag skulle på möte tänkte jag, wtf jag prövar. Hade fått nåt prov med i en tidning. Et voila! I was hotter than evah! Så nu är jag hooked. Det kan ju helt klart bidra med ett lyft de dagar man är tvungen att visa sig för allmänheten och man hulkar när man tittar sig i spegeln.

Imorgon ska jag och Ol´dirty hämta platt tvn. Ut med tjocktvn. Det gör mig lite ledsen. Att behöva sätta min kompis i soprummet. Jag har svårt med det där. Separationer. Och jag och tjocktvn har varit med om mycket. Och han har hjälpt mig genom många vargtimmar. Men nu är det över. Nu ska han till himlen. Kommer nog gråta en skvätt och känna mig som en kall jävel. Men när det kommer till kritan så är det faktiskt så att han är den som blev grön, inte jag.

Hotness – New and improved

Kommentera

