Modell sökes!

april 20, 2008 at 9:39 f m (1)

Jag letar nu efter en modell som ska gå två visningar på Street i Hornstull lördag samt söndag. Ett möte nu på onsdag kommer att ske för att gå igenom koreografi samt styling med de som håller i arrangemanget på Street.

Jag letar efter en tjej, kurvig,feminin och outgoing som vill göra detta som en kul grej. Ingen ersättning utgår i form av pengar, men som tack för hjälpen får du en goodiebag med lite prylar. 

Stylingen tänkte jag mig i form av strikt tajt hår, linne, stuprörsjeans samt heels. Så om du har den outfiten själv är det ett jätteplus. På visningen ska du visa smycken som jag designat.

Om du är intresserad maila mig hotnessyagal@hotmail.com och berätta lite om dig själv. Bifoga gärna kort.

Adios

5 kommentarer

  1. Hanna P said,

    fan det där hade ju passat mig perfekt! det där ÄR jag!

  2. Crusty said,

    …du behöver ingen monchichi på runwayen? ha ha 😉

  3. hotness said,

    Hanna: Bor du i Sthlm och känner dig sugen på att köra?

  4. Hanna P said,

    där har vi problemet, jag bor i markaryd (typ hässleholm) men jag ska till stockholm första maj och vara där över den helgen om du skulle få en extra visnig eller behöver nån att lägga smycken på för foton🙂

  5. sandra th said,

    detta låter såå kul. var kommer det att hållas? super interesserad😀

Kommentera

