P.O.W

april 22, 2008 at 9:00 e m (1)

M.I.A. Eller nästan. Sitter i föreläsningar hela dagarna i typ 3-timmars pass. Har hittat två sköningar som jag hänger med. Större delen av klassen får mig att vilja hulka. Som whatshisname som jag satt brevid idag. Uppenbar bihåleproblematik samt någon typ av svårartad hudfjällande sjukdom och drag av Tourettes. Löving it. Ett tag trodde jag att det snöade, men det var bara han som kliade bort hudavlagringar från -87. I feel dirty. Den här veckan piskar skiten ur mig och jag har en ganska stark overklighetskänsla just nu. Skola resten av veckan, möte imorgon kväll med Street, jobba i helgen och har en att-göra-lista som får mig att brista i gråt när jag ser den.

Det är bara att ta sig igenom det hela, minute by minute. Boxaren messar för övrigt mig i snitt 15 ggr om dagen och vill träffas. Han kommer ALDRIG att fara med osanning igen, allt han bara vill är att vara med mig. Och han saaaknar mig. I must tell you: A platinapussy mi must fi have, eftersom han håller på såhär. Det är Crustys teori iaf hahahaha

Dessutom är pollenskiten igång igen så jag låter typ som en blåsbälg så fort jag ens måste gå 3 meter. Isn´t life just grand?

Love u like cooked food!

p.s Fyah, hör av dig för fan! har yardien murdat dig eller?

3 kommentarer

  1. crusty said,

    …han vägrar ge sig….he he…vi kan köra över honom i min nya kombi!!! jaaaa..bra idé va?!😀

  2. taru said,

    ge honom inte din platinapussy igen, han är inte värd den

  3. Fyah said,

    Nej, inte har han murdat mig inte. Men jag maste ha varit blind den kvallen vi traffades, for nar jag sag honom igen sa sag jag att han saknade en, ehum… framtand… Som om inte det var fornedring nog sa hade han fingrar som var av falukorvsstorlek med laskiga breda, jatteplatta naglar. Behover jag saga att det blir ingen mer Fyah for hans del! Jag har spanat in en ny nu. Men han ar halvsval, till gransen till helt ointresserad. Mina val i livet, suck! Men du, hang in there! Luv u like cooked food!

Kommentera

