Moving on

april 25, 2008 at 3:26 e m (1)

Jesus, vad jag har vänt och vridit på hela den här grejen. Försökt se det ur olika perspektiv och synvinklar. Berätta för henne eller inte? Grejen är den att det har inte med mig att göra egentligen.  Hon kanske redan vet? Varför ska jag vara den som berättar att hennes pojkvän is playing her? Sen kanske det är förhållanden som råder som jag inte har en aning om, men jag vill inte ha med det här att göra längre. För min egen del så är dagarna med Boxaren över. Det är fan inte sunt att ha någon som honom i mitt liv. Och av hans cirka 10.000 sms bara senaste veckan att döma så har han svårt att släppa taget så jag gör det åt honom. En gång för alla.

I´m moving on up

Luv

Kommentera

