Söndag

april 27, 2008 at 1:02 e m (1)

Yuk, det har varit en galen helg med mycket funderingar och allmänt kaos. Hon svarade och ville att jag skulle berätta så jag gjorde det. Och det har jag sjuk ågren för. Det går så mycket emot den personen jag är. Jag har ingen rätt att blanda mig i någon annans liv, och det faktum att jag gjorde det iaf har sin grund i att jag på något sätt ville bränna alla broar. Jag ville försäkra mig om att jag inte kommer höra mer ifrån honom och det kändes som det här var enda sättet. Jag vill bara bli lämnad ifred. Tidigare när jag brutit har han alltid hört av sig förr eller senare och argumenterat för varför vi ska hålla kontakten, och jag har känt mig rutten när jag sågat honom och har till slut gått med på att ha kontakt i någon form. Synd att jag inte lyssnade på min intuition och sket i att gå med på vad han ville ha av mig och inte ignorerade alla mess. Då hade det inte behövt bli såhär. Känner mig som en fjortis som letade upp tjejen på FB. Men det kändes som det inte fanns något annat sätt att få ett avslut och en garanti på att han låter mig vara framöver.

För övrigt har jag så sjukt svårt att andas. Luften är tjock av pollen och jag har typ en hel låda med mediciner jag sväljer och inhalerar, men inget hjälper riktigt. Och imorgon är det skola och jag kan inte missa en enda dag. Fast jag egentligen skulle behöva gå till läkaren imorgon och få någon annan typ av medicin. Kan man klona sig själv eller?

Luv

Kommentera

