Everybody hates Chris

juni 16, 2008 at 8:39 f m (1)

Är hemma och är sjuk. Vilken relieve i den stressbalja som nu är Hotness liv. Tentade i torsdags, så jag är förbi en mycket jobbig del i utbildningen iaf. Hur tentan gick är en annan femma. Får väl tillbaka den om någon vecka. Kanske en skön omtenta kommer krävas, men det skiter jag i. Jag tog mig förbi den, och det var det viktigaste.

Idag ska jag vara i skolan egentligen, men jag har blivit drabbad av något äckligt virus så jag är mer eller minre däckad. Mindre just i detta ögonblick. Näsan har stängts av, kroppen gör ont  och febern har inte bestämt sig för om jag ska simulera ett lik eller kokas levande. I feel like crap helt enkelt. Så jag tröstar mig med att ladda ner ”Everybody hates Chris” och har blivit heelt beroende. I löv Chris.

Som hallon på tårtan har det kommit sig så att jag ska vara DJ på dansbanan på midsommarafton på landet. Lord…allt jag vill veta är hur hög promillehalt får en DJ ha, och vart är mixbordet?

Dessutom fick jag en dålig smak i munnen då jag letat efter en väska på nätet hela helgen för att trösta mig själv och får se att Mia redan köpt en…Just nu gillar jag inte Mia. Om det dessutom var typ den sista så kan det gå så illa att det helt enkelt blir ett inbrott. Jag kanske tillochmed tjuvar med mig Olivia;).

Annars har det inte hänt så mycket. Hittat en sköning på kursen, Suzie Q som jag kan byta sorger med. Det är nice. Ska försöka återkomma mera, men tiden är knapp.

Löv

Hotness

4 kommentarer

  1. Crusty said,

    Skääääänt att veta att du lever hottie..inga mail, naaada 4 weeks, är du syyr på mig eller ngt?😉

  2. Fyah said,

    Kul att se att du lever, om an bara nastan, jag menar da ar allt som vanligt da! Mardrommen har slagit in, Lovely dejtar Gangsta, the Island sover, Prinsen ar pubertetsodraglig, Baby father har dragit till Ibiza pa big Buziness (tjena, partyon numero uno!) Sa det ar bara jag kvar med Crazy family,kyrk tv, nyutslappt Uncle och Farmorn som aldrig slutar prata. Ja, man kan saga att allt ar sig likt. Looov ya!!

  3. Crusty said,

    …hmm…skumt att det här inlägget inte syns?

  4. japanna said,

    Hoho, hur har du det? Vad händer och sker?

Kommentera

