Meeera

augusti 13, 2008 at 3:25 e m (1)

Ok, jag har denna vecka lyckats slösa bort rätt bra med pengar. Gummistövlar från Hunter, flanellskjorta från Wrangler, skinnväska Filippa K och skoletter med kilklack från Vagabond. Detta bådar inte gott mina vänner..Men ska iaf på intervju på internetföretag på måndag. Timingen är sådär. Mitt uppe i utbildningen och knappt en månad kvar tills praktiken på Loréal. Men det är bara en intervju. Inte alls säkert att jag får det. Känns btw sådär att bli Manager på ett internetföretag igen. Ger mig dålig smak i munnen. Men, money talks and bullshit walks.

1 kommentar

  1. crusty said,

    ….ska du managa ett IT bolag? aj aj aj..😉

Kommentera

